Over mij

Mijn foto
Kernwoorden: momenteel vooral moeder | partner | sociaal druk | fantasievolle geest | reislustig | carrierevrouw | creatief | ondernemend | idealistisch. Ik ben 30plus, heb een eigen huis, een vaste relatie, een leuke baan en sinds een jaar zelfs een kindje. Ik voel me vaak een vrouw van de wereld, maar ook soms nog een meisje. Ik kijk in de spiegel en zie rimpels en grijze haren die ik aan de binnenkant van datzelfde hoofd negeer.

zaterdag 11 januari 2014

My favourite beautyproducts!

De lijst met mijn meest favoriete producten, zoals deze de afgelopen 30 jaar is ontstaan! Ah la Oprah...
- Waterproof make-up remover van The Body Shop: je hebt maar een beetje nodig, het prikt niet, is niet vettig en is natuurlijk proefdiervrij!
- Zonnebrand van Korres: een geweldig Grieks merk met natuurlijke ingrediënten. In de zonnebrand zit yoghurt, wat misschien niet echt handig klinkt in de zon, maar het is juist heerlijk fris en de geur! Jammie!
- In je tien- en twintigerjaren: White Musk parfum van The Body Shop. Classic en het heeft me serieus al meerdere huwelijksaanzoeken opgeleverd. Van mannen die ik niet ken, maar toch... Als een geur dat effect heeft.
- Rond je dertig: een zwaar parfum, waarmee je eigenlijk niet met goed fatsoen kunt gaan werken. Tenzij je je bij het opstaan een beetje brutaal voelt. Mijn persoonlijke favorieten: Secret Obsession van CK en Dahlia Noir van Givenchy.
- Orofluido-olie voor je haar. Heerlijk om het zacht te maken. Je doet direct na het douchen wat olie door je natte haar en het droogt pluisvrij op. Bijkomend voordeel is dat het heerlijk ruikt.
- RoC Facial Cleaning water: zo handig, 2 in 1. Aan het begin en einde van de dag doe je je gezicht af met dit 'water' en je bent direct klaar voor een dag- of nachtcreme.
- Rituals Mei Dao bodycreme. Wederom een heerlijke geur, bestaande uit witte lotus en Yi Yi Ren (wat dat dan ook mogen zijn). Erg gemakkelijk om uit te smeren en trekt ook fijn in zonder een vette laag achter te laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat jij ervan denkt!