Over mij

Mijn foto
Kernwoorden: momenteel vooral moeder | partner | sociaal druk | fantasievolle geest | reislustig | carrierevrouw | creatief | ondernemend | idealistisch. Ik ben 30plus, heb een eigen huis, een vaste relatie, een leuke baan en sinds een jaar zelfs een kindje. Ik voel me vaak een vrouw van de wereld, maar ook soms nog een meisje. Ik kijk in de spiegel en zie rimpels en grijze haren die ik aan de binnenkant van datzelfde hoofd negeer.

vrijdag 17 februari 2012

Start de dag met sporten

Ik zie het altijd in die Amerikaanse programma's: vrouwen die een uur eerder opstaan (soms al om 5 uur!) om eerst te kunnen sporten. Dit soort vrouwen heeft hier dan ook nog een speciale kamer voor ingericht, hun 'very personal gym'.
Nu neem ik me dat sporten in de ochtend ook wel eens voor en vandaag ben ik mn dag dan ook zo begonnen. Een klein nadeel: als je je vrije dag, zoals ik doe, begint om op z'n vroegst 10 uur zit je dus na het sporten om 12 nog in je sportkleding. So much for a fresh beginning ;-)
Iemand van jullie die wel de dag altijd met een sportmoment weet te beginnen? Tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat jij ervan denkt!